Vjerujete li u bajke ili laži?




Jednom prilikom, citirajući neku slavnu osobu, dečko mi je rekao da ne mogu biti sigurna da je ta osoba to zaista rekla. Ili da to nije još jedna izmišljena informacija na internetu. Kaže da ne uzimam zdravo za gotovo citate kojim se ljudi razbacuju po Facebooku i navode slavne osobe kao autore istih.

Svjesna sam da na internetu ima puno krivih informacija, laži, izmišljenih vijesti i gluposti. I to imam na umu kada nešto pročitam. Srećom vijesti i klasične medije ne pratim, a feed na Facebooku mi nije ispunjen takvim objavama. Kod mene samo leptirići i cvjetići. 😊

Ne trošim svoje dragocjeno vrijeme na čitanje tračeva o slavnima, ne pratim stanje u državi i ne pratim političku scenu. Neki su ljudi uvjereni da radim krivo. Uvjeravat će me da je moja dužnost da budem informirana o zbivanjima u državi.

I ja sam prije bila uvjerena da me se to stvarno tiče, i da je moja građanska dužnost pratiti situaciju države. Sada znam da mi je puno ljepše kada ne znam takve stvari. Osim što se ne brinem oko gluposti na vijestima, imam više slobodnog vremena u kojem se mogu posvetiti sebi i svom životu. Mogu čitati kvalitetne knjige ili jednostavno pogledati neki film ako to želim. 

Živimo u vremenu u kojem su nam sve informacije dostupne kroz par klikova. Kako se snaći u svemu tome? 

Možda je najbitnije da si filtrirate sadržaj i tematiku informacija s kojim se susrećete. 
Da jednom dnevno pročitate neki motivacijski ili inspirativan tekst, neku lijepu priču, vijest ili citat uvjerena sam da bi u s  vremenom postali sretnije osobe. 

Hoćete li pokušati? 

Hoćete li učiniti nešto za sebe svakodnevno?
Nešto od čega ćete osjetiti onu ugodnu i milujuću toplinu u sebi. Možda vas motivira da i vi nekom napišete nešto lijepo. Da se javite nekome s kim se niste odavno čuli ili jednostavno teti u dućanu poželite ugodan dan.

I zar je zaista važno ako je nešto što ste čuli ili pročitali laž? Smatram da nije važno ako vas je i na trenutak učinilo sretnijim ili vam na bilo koji način poslužilo.

Ako će nekog lijepa bajka potaknuti, ako će se netko prepoznati, ako će vidjeti da nije jedina osoba s takvim iskustvom. I ako će na kraju osjetiti malo utjehe, u tom slučaju  nemam ništa protiv takvih priča. 

Naravno da tu pričam o blogovima i osobama koji imaju želju motivirati druge, i ni u kojem slučaju vas ne želim potaknuti da izmišljate priče u svakodnevnom životu. Ili da lažete osobama s kojima ste u kontaktu, jer to nije ni malo plemenito. U tu svrhu bi to jednostavno nazvala pričom ili pripovijetkom. Ispričajte je u trećem licu i nemojte se uplitati u radnju.

Bitan je motiv! Bitno je da nam nešto što ćemo pogledati, poslušati ili pročitati koristi, da nam služi u osobnom rastu. Tješi nas, motivira, izdigne, probudi, pokrene i inspirira na akciju.

Pa makar nam lagali da je netko iz strašne situacije postao "netko". Da se izdignuo iznad svega i ojačao. Neka! 
Jer možda će nekome ta lažna priča kliknuti toliko jako da će si odlučiti promijeniti život iz korijena.

Ako Henry Ford i nije rekao onu slavnu da ste u pravu i ako mislite da nešto možete postići, i ako mislite da ne možete, zar je to zaista važno? 

Photo by Taylor Bryant on Unsplash
Jer, na kraju krajeva, što je istina? Istina je ono što živite.

A istina je i da ja volim pozitivne emocije pa makar bile izazvane čitanjem bajki. 
Jer život je da se uživa! A na vama je da odlučite hoćete li uživati u bajkama i čudesnim pričama, ili ćete biti cinični. 



A ja držim palčeve da nikada ne prestanete vjerovati u bajke i čuda! 

love, 🐝