Originalnost na društvenim mrežama

Danas su društvene mreže prepune inspiracijskih i motivacijskih poruka. Citati nam iskaču sa svih strana, ljudi su pozitivni, sretni i svi se vole.
Primjećujem i to da se javljaju neke osobe kojima to smeta. Prozivaju druge da su neoriginalni, da kopiraju i da nemaju svoje ideje.


photo by annie spratt on unsplash 
Slažem se s tim da su ljudi neoriginalni i da kopiraju. Ali i dalje ću ih podupirati ako plasiraju nešto pozitivno.

Nevjerojatno je to da se nitko ne osvrće na svakodnevne vijesti koje izviru na internetu i u novinama. Ne slažemo li se da ima previše tekstova o politici (gdje je uvijek sve isto),prometnim nesrećama i nekim još gorim stvarima koje ja tu ne želim ni spominjati?
Zašto se ne osvrnu na to? Na to koliko je svakodnevno istih loših vijesti. 
To da svi mediji pišu isto te razglabaju o istim događanjima.

Ja sam za to da ima što više ljudi koji će se baviti lijepim i motivacijskim stvarima. Jer danas je to svijetu potrebno. 

Toliko smo emotivno povrijeđeni da režimo na lijepe stvari kao bijesni psi.

Zar netko zaista misli da je prvi došao na određenu ideju i da se nitko na svijetu nije nikad sjetio nečeg sličnog, čak identičnog? Ja sam sigurna da nije jedini ni prvi.

Neka bude kopiranih poruka, lijepih slika i citata. Jer ono što netko vidi i čuje kod mene možda neće uvažiti, ali će tu istu poruku izrečenu iz nekih drugih usta zaista čuti. 
Možda će je treća osoba vidjeti natipkanu ispod neke lijepe slike. Slike koja ima isti filter kao trećina slika koje se objave. Ali zar je to bitno ako će riječi imati učinka? 

Neki profili koje pratim zarađuju reklamirajući proizvode. Iako to i nije baš moj stil, pratim ih.  

Pratim ih jer me takve osobe inspiriraju i dokazuju mi da se može uspjeti radeći ono što voliš. I lako ih je prepoznati. Jer društvene mreže odašilju njihovu vibraciju namjere.

Zato je moj izbor uvijek podržati ljude za koje vidim da rade ono što vole. Ono što ih raduje. Bez obzira što ja možda to ne bih radila na taj način. 

Da se razumijemo, ovim tekstom nikako ne želim poručiti da se kradu tuđe riječi! Jednostavno želim da se širi i dijeli pozitiva!

Možda će netko na početku krenuti s nečim neoriginalnim ali nakon nekog vremena baš pomoću toga shvatiti da to nije za njega. I krenuti dalje, nastaviti potragu za svojom strasti. I to je super!

Ljudi moji, draže mi je vidjeti sedam sličnih slika koje šalju lijepu poruku nego pročitati jednu vijest iz novina. 

Neke slike stvaraju lijep osjećaj. Potiču nešto toplo u nama. Nešto što nas može liječiti i od čega se osjećamo bolje. Meni je to i više nego dovoljan razlog za dupli klik.

Za kraj bih vam poručila da nastavite dijeliti tuđe postove, slike i citate! Ali uvijek potpišite izvor

I dijelite virtualna srca, onako baš iz srca!


S ljubavlju,
🐝