Što te gura naprijed?

Jutro je, tek si otvorila oči i evo ga. Onaj osjećaj anksioznosti, neka tjeskobica ili nešto što se javilo u grudima. I ležiš i ležiš. Ne radiš ništa a htjela bi. I ne bi. Naravno osjećaj je tu bez konkretnog razloga.
Valjda svi ponekad imamo takve dane. I to je sasvim u redu. Opet, mislim da uvijek treba imati neku SOS metodu.


Za te trenutke nađi nešto što te inspirira i drži se toga. Al nemoj se bojati zamijeniti ga s nečim drugim kada više ne bude funkcioniralo.
To može biti bilo šta. I neka najbanalnija stvar koju svi uzimaju zdravo za gotovo. Ali ako te ta stvar motivira drži je se čvrsto svaki puta kada te uhvati onaj dah anksioznosti i bezvoljnosti. Izvuci tog asa iz rukava. Baš onda kada ti se, bez nekog posebnog razloga, ne da izvući iz kreveta.
Dopusti svom motivatoru neka te obuzme. Prepusti se.
Napravi listu stvari koje te mogu izvući iz bezvoljnosti i uvijek je znaj na pamet.
Ključan je taj jedan trenutak.
Trenutak osvještavanja trenutka kada te lovi anksioznost.
Trenutak prepoznavanja tog osjećaja.
Upravo tada kada se počne izdizati.
Ne znam od kud, ali sigurna sam da ga možeš prepoznati.
Možda si osoba od check lista kao i ja. A možda i nisi. Nije ni bitno. Dokle god znaš što te pokreće.
Uzmi knjigu, napravi self-care check listu ili bilo što što će te motivirati.
Osobno koristim aplikaciju Google keep za sve check liste. Među ostalim na listama je i meditacija. Iako je imam stalno na umu dobar je osjećaj stisnuti kvačicu kada i to obavim.
U jednu bilježnicu sam po datumima stavila check listu koju provjerim prije spavanja. Na kraju dana označim sve što sam napravila taj dan. Jesam li gledala spremljena videa, čitala nešto lijepo, namazala stopala losionom, napravila suho četkanje kože itd...
Na listi je i Dnevnik zahvalnosti koji sam počela pisati. A koji mi pomaže osvijestiti koliko sam blagoslovljena u životu.
Pomaže mi da fokus ne stavljam na stvari koje me tište, već da se fokusiram na sve ono u životu što me raduje i u čemu sam uspješna.
Probaj napraviti dnevnu check listu ili nađi bilo što da te motivira.
Piši mi i ako imaš još ideja koje tebe pokreću kada ti se baš "ne da".

S ljubavlju, 🐝