Think Pink

Naziv bloga mi je došao nekako sam od sebe. 
Prvo sam stavila neki drugi, ali sam odlučila promijeniti ga u Pink Bee. Ovaj mi je sladak kao med!




Jučer mi je palo na pamet da malo proučim simboliku pčele pa tako i poruku koju šaljem nazivom svog bloga ˝Pink Bee˝.

Rezultati pretraživanja su me doveli do toga da su pčele simbol zajedništva, produktivnosti, fokusiranosti. Simbol rječitosti, poezije i inteligencije te osobne moći.

Pridaje im se veliko duhovno značenje pa je za neke narode bila simbol duše. 
Egipćani su vjerovali da pčele nastaju od suza boga sunca Ra, pa se pojavljuju i kao simbol sunca, božanstva i svjetlosti.

Tijekom mog malog istraživanja naišla sam na ovaj zabavni test:  Spirit Animal Quiz 

Možda mi nećete vjerovati, ali rezultat koji sam dobila je bio da je moja duhovna životinja pčela! ;)
I sama sam se jako iznenadila! Ako ne vjerujete pogledajte ovdje, jer sam rezultat objavila na Instagramu.

A sada, zašto Pink
Pink je jer obožavam ružičastu. Boja je koja  uvijek šalje lijepu poruku.
Ružičasta se povezuje s ljubavlju, zaljubljenosti, pozitivnošću i nježnošću. Ružičasta simbolizira nadu, suosjećanje i podsjeća na djetinjstvo.

U članku koji sam našla na internetu piše da je u povijesti baš ružičasta bila boja za dječake. Za djevojčice je pak bila svjetloplava. Zanimljivo, zar ne? 


Uvijek se sjetim i filma "What a Way to Go!" iz 1964 u kojem ima puno smiješnih pink detalja. 
Volim starije filmove. U njima nema psovk, priča se pravilnim engleskim jezikom i nema nasilja kakvo se danas može vidjeti u većini filmova.
Još jedan film koji volim je "Funny face" s divnom Audrey Hepburn. 
Pogledaj taj film, koji će te, iako je konzumeristički nastrojen, sigurno razveseliti. 

Ako si kao i ja zaljubljenik u modu, u oba filma ćeš napariti oči s glamuroznim modnim kombinacijama glavnih glumica. 😉

Da se razumijemo, nisam osoba koja će nositi "all pink outfit", (iako bih ponekad htjela) ali sve što je pink meni privlači pažnju. 
Volim sve ružičasto čak i kad prelazi granicu ukusa.  

Pomalo sam opsjednuta ali uživam u tome i uvijek me oraspoloži. 

Neka istraživanja čak pokazuju da izloženost velikim količinama ružičaste boje djeluje umirujuće na um. Ali samo na kratki period, nakon čega je efekt suprotan.

Za svoju dnevnu dozu ružičaste uvijek rado posjetim Pinterest.

Dakle, inspiracija za naziv bloga mi je došla sama od sebe. Tako da sam se iznenadila rezultatima Google pretrage za pojam pčele i simbolike koja se povezuje s ovim marljivim kukcima.

Sigurno ste u zadnje vrijeme čuli i da su pčele ugrožene zbog prskanja polja pesticidima. Iz tog razloga je važno svakodnevno učiniti pravilan izbor i ako je to moguće, kupovati neprskanu, organski uzgojenu hranu.



Važno je također da osvijestite svoje ponašanje, pogotovo kada je ljeto i kad su pčele svuda oko nas. Razumijem da se većina ljudi boji uboda, neki su nažalost i jako alergični na ubod, ali ne morate zbog toga ubijati ove životinjice koje su toliko važne za naš opstanak!


Drugi put kada vidiš pčelu, umjesto da je zgnječiš, sjeti se da ti ona šalje jako lijepu poruku! 

Ako je pčelica zalutala u zatvoreni prostor, uzmi staklenku i komad novina te je nježno uhvati i prebaci u njen prirodni habitat. Neka ona dalje obavlja svoj posao oprašivanja, i stvaranja meda pa možda još nekog podsjeti na to koliko je priroda magična i inspirativna.



Za kraj, okruži se ružičastom, ako ne s ružičastim stvarima i odjećom, onda neka ti bar misli uvijek budu ružičaste! 

I neka ti svaka pčela bude simbol ideje da je sve moguće! 



love, Pink Bee 🐝




I believe in pink.  
I believe that laughing is the best calorie burner.
I believe in kissing, kissing a lot. 
I believe in being strong when everything seems to be going wrong. 
I believe that happy girls are the prettiest girls. 
I believe that tomorrow is another day 

and I believe in miracles.  


Audrey Hepburn