Moram samo lijepe stvari!

I moram s vama podijeliti ovu riječ!






Nedavno sam negdje naletjela na riječ Yūgen i od tada me opsjeda. Svaki, ali baš svaki puta kada pročitam njeno značenje u potpunosti me obuzme osjećaj o kojem priča. 
Toliko me oduševljava da sam si je svugdje zapisala u cilju da što češće prebacim svoju dušu u stanje koje ova riječ opisuje.
I baš kao što piše gore...ne može se to izraziti riječima, ne može! To je ono što se može jedino iskusiti. Vjerujem da ste već na početku posta pročitali njeno značenje i nadam se da ste kao i ja osjetili sreću, spokoj i leptiriće u trbuhu u isto vrijeme!

Mene taj osjećaj prebacuje u vrijeme kada smo kao djeca ležali na toplom asfaltu. U ljetnoj noći smo zurili u veličanstveno nebo obasuto zvijezdama. Obožavala sam te trenutke i osjećala sam se tako maleno a opet tako savršeno pod energijom svemira. Možda sam i tada nekako znala da sam dio tog svemira i zato me je taj osjećaj toliko mazio. 
Imam sreću da sam odrasla na moru gdje se zvijezde vide skoro cijelu godinu. Nebo zna biti toliko bistro i svjetlucavo i tjera te da mu se diviš. I danas volim gledati noćno nebo i diviti mu se, ali zašto to ne radim? Zašto i danas kada imam skoro 30 godina ne bi u ljetnim večerima legla na asfalt zagrijan od ljetnog sunca i divila se nebu..i samo zurila...i utonula u svemir..
Nedostaju mi ti dani ali znam da ću sve češće povesti dečka ili frendicu za ruku i odvesti ih da zurimo u veličanstvo. Sve češće ću pridavati pažnju takvim stvarima i obraćati pozornost na prelijepe stvari kojim se svaki dan možemo diviti, a koje u većini slučajeva uzimamo zdravo za gotovo.

Nadam se da ste i vi osjetili osjećaj o kojem pričam pa makar samo čitajući značenje ove riječi. 
Radite više takvih stvari. Lijepih stvari! Čitajte i govorite više lijepih riječi, i mislite samo na trenutke koji vas čine sretnima i od kojih se osjećate živi.
Tako sam ja odlučila: Moram samo lijepe stvari!

love 🌺



幽玄