Moje iskustvo s Cosmel proizvodima za lice

U zadnje vrijeme trudim se izbaciti što više nepotrebnih proizvoda iz kupaone. A postojeće zamijeniti s organskom, ekološki prihvatljivijom verzijom istih. Sva organska kozmetika koju sam do sada koristila me ugodno iznenadila te me jako raduje činjenica da mi ne šteti i ne sadrži kemikalije. Ujedno je I manje štetna za okoliš.

Da budem iskrena za Cosmel proizvode nisam čula dok nisam od mame na dar dobila gel za pranje lica s kojim sam jako, jako zadovoljna. Radi se o proizvodu New cell Mild wash gel (Blagi gel za pranje lica).
Neću ulaziti u detalje o sastojcima ali moram istaknuti da se radi o prirodnoj organskoj kozmetici proizvedenoj u Hrvatskoj koja nije testirana na životinjama.
Naravno tu ću pisati o vlastitim dojmovima na spomenuti proizvod, te napominjem da nisam plaćena za ovaj post niti imam ikakve koristi od njega.

Gel trošim već više od mjesec dana i imam još pola bočice od 200 ml. Koristim ga jednom dnevno i ne šminkam se previše (većinom nanesem maskaru, sjenilo za oči ili tuš i ponekad cc kremu).
Prvo što sam primijetila je jako blag miris limuna, što me je oduševilo jer inače ne volim kozmetičke proizvode s prejakim mirisima.
Svaku večer lice prvo umijem s blago toplom vodom i nježno protrljam trepavice da bi na taj način skinula što više maskare. Ovo radim da izbjegnem preintenzivno trljanje područja oko očiju.
Nakon toga na dlan stavim Cosmel wash gel (količina dobivena jednim pritiskom na pumpicu) te ga lagano zapjenim uz pomoć dlana druge ruke i nanesem na lice. Lice i oči nježno masiram i dobro isperem s blago toplom vodom. Gel je takav da se uopće ne pjeni previše, što je dobro jer će proizvod teže dospjeti u oči. Ja do sada nisam osjetila peckanje očiju koje su mi neki drugi proizvodi znali izazvati. Ipak, bila sam toliko znatiželjna da sam jednom namjerno prstima dotakla oči u cilju da provjerim hoće li izazvati iritaciju. I da, malo su me zapekle oči ali stvarno ništa strašno ni nepodnošljivo. Stoga tvrdim da je proizvod blag za oči, ali i učinkovit kod skidanja šminke i nečistoća. Također nikad nisam iskusila zatezanje kože nakon pranja što mi se prije često događalo s nekim micelarnim vodicama i proizvodima za skidanje šminke (imam normalnu kožu u kasnim dvadesetima koja naginje ka suhoj).

Ukratko o proizvodu bi rekla da je nježan, blagog mirisa i učinkovit!

Od ostalih proizvoda tvrtke Cosmel probala sam i kremu za lice C Cream koja mi se isto jako svidjela jer ima prirodan blagi miris koji me podsjeća na dalmatinske divlje trave. Iako je krema namijenjena za normalnu i mješovitu kožu, moja koža je super reagirala i bila nahranjena. Krema se brzo upija, lako razmazuje, hrani i vlaži kožu ali ne ostavlja masni trag.

Nadam se da sam nekom pomogla ovom recenzijom pri izboru proizvoda za njegu kože. Ako ste probali neke druge proizvode tvrtke Cosmel voljela bih čuti i vaše dojmove. A ako sam vas zainteresirala i htjeli bi više saznati o Cosmel proizvodima, cijenama proizvoda  i gdje ih kupiti -posjetite njihovu službenu stranicu preko linka: https://cosmelcosmetics.com/

love 🌺