Budite sebični

Budite sebični! Ne mislim u stilu da ništa ne dijelite i sve zadržite za sebe. Baš naprotiv!

Smatram da svi ljudi trebaju biti toliko sebični da prvo sebe učine sretnim.

Jer, kako možete ikome pomoći ako vama nije dobro?

Kako možete pomoći tužnoj osobi ako ste i vi tužni? Tužnoj osobi treba netko tko će joj donijeti mir i radost. Treba joj netko tko će je podsjetiti da postoje lijepe stvari na ovom svijetu.

Ovo opet pišem iz vlastitog iskustva. Kada nisam sretna to projiciram na ljude oko sebe i ponašam se prema njima ružno. Kad god sam bila loše raspoložena, nesretna ili nešto slično, bila sam bezobrazna prema ljudima oko sebe i svi su mi smetali.
Evo jedna pričica kao primjer dobre sebičnosti. Kad sam prvi put letjela avionom vidjela sam ilustraciju na kojoj je objašnjeno što raditi u slučaju opasnosti. Na ilustraciji je uputa za roditelje da u slučaju opasnosti prvo sebi stave masku s kisikom pa tek onda djetetu. Pomislila sam da je to glupo i da bi svaki roditelj sigurno prvo mislio na svoje dijete. Ali ako bolje razmislite to je jako pametna uputa. Jer, tko će djetetu staviti masku i pomoći mu ako se roditelj onesvijesti?
Zato zadovoljite prvo svoje potrebe pa ćete moći i drugima pomoći.




Ispunite se srećom i ljubavi toliko da se one izlijevaju iz vas!
Automatski ćete biti bolji prema drugim ljudima i projicirati svoju sreću u svijet. Htjet ćete je dijeliti!

Pa onda, gdje je tu sebičnost !? :)

Učinite sebe sretnim i učinit ćete svijet boljim mjestom.
Zasigurno!




love, 🐝