Kako da ti ˝loši˝ događaji postanu motivacija



Ne znam koliko znaš, i znaš li išta o zakonu privlačenja.  
Ukratko bi rekla da je to ovako: Ono što odašilješ to ti se vraća.

Zakon privlačenja djeluje bili mi toga svjesni ili ne.

Nakon što sam pročitala nekoliko knjiga na tu temu i zainteresirala se, počela sam shvaćati kako su se neke stvari u mojoj prošlosti dogodile baš onako kako sam ja to htjela. Svjesno ili nesvjesno.

Ovo pišem da bi prenijela ono što sam osvijestila u sadašnjem stanju svijesti, o samoj sebi. 
S nadom da će te moja priča bar potaknuti na razmišljanje ili te motivirati na rad na sebi.

U tinejdžerskim danima doživjela sam prometnu nesreću u kojoj sam teško stradala kao suvozač. U to vrijeme imala sam jako nisko samopouzdanje. Nikada se nisam htjela isticati u svom društvu, a istovremeno sam htjela da mi netko pokloni svoju pažnju. 

Razdoblje puberteta mi je bilo jako teško. Pucali su me hormoni, osjećaj manje vrijednosti i nesigurnost. Svi su mi išli na živce. Usudila bih se reći da je nekada to moje stanje, prelazilo u depresiju. 

Uh, upravo sam shvatila da će ovo biti prvi malo intimniji post. Ali neka, tako mi je došlo pa ću i nastaviti pisati.

No, da se vratim na sebe sa 16 godina.
Igrala sam ulogu žrtve jer sam tada vjerovala da ću tako dobiti bar malo pažnje od okoline. Znala sam zamišljati da sam u bolnici i da me dolaze posjetiti prijatelji i dečko koji mi se sviđao.

Mislim da smo svi dio svoje tinejdžerske dobi proveli gledajući neku sapunicu. Zamišljali da živimo u sapunici, uživjeli se u neku, nažalost, tragičnu ulogu.

Stvarno ne mogu znati da li je to još netko radio. vjerujem da nisam bila jedina. Ili se bar tješim...

Sada, kada sam osvijestila koliko su misli snažne, to više ne radim. Ne pada mi na pamet razmišljati o lošim stvarima ili zamišljati loše događaje.

Duboko vjerujem da sam ja tada, kroz tadašnji obrazac misli koji sam njegovala u svojem umu, sama iskreirala i, da tako kažem, ˝uzrokovala˝ tu prometnu nesreću. 

Naravno da tada toga nisam bila svjesna. Ali kada se osvrnem na to vrijeme, mogu točno vidjeti kako su se moji izmišljeni, odglumljeni scenariji iz glave pretočili u stvarnost. Jezivo.

Ta me je spoznaja tako bubnula u glavu da ti ne mogu opisati. I tada sam shvatila  zašto svi pričaju o snazi vizualizacije. Ja sam doslovno svojim maštarijama stvorila takav događaj u svojoj realnosti.

Ne tvrdim da smo svi iskreirali sve nesreće u životu. Pišem isključivo o vlastitim iskustvu prometne nesreće koju sam doživjela i za koju sam shvatila da sam iskreirala. 

Duboko vjerujem da mislima koje njegujemo, kreiramo svoju stvarnost.

...

Danas ponekad popustim u radu na sebi dok ne izazovem neki ˝loš˝ događaj. Nakon čega si dokazujem da to mogu ispraviti ponovnim podizanjem vibracije.

Dobila inspiraciju za pisati o ovome zbog jednog ˝neugodnog˝ događaja koji me je zapravo jako motivirao da uklonim. Na isti način kako sam ga i privukla - mislima. I uspjela sam u tome.

Prije nego mi se to dogodilo imala sam period nekakve bezvoljnosti. Njegovala bezvezne misli, odnosno jednostavno sam stala raditi na sebi i na podizanju vibracije. Najgore je to što sam stala meditirati. 

I onda mi je život još jednom pokazao da je jako bitno kakve ti se misli vrte po glavi i radiš li na sebi.

Dakle sve što ti se događa, događa se s razlogom i događa se jer si ti to na neki način iskreirao. Možda u datom trenutku nećeš shvatiti o čemu se radi, i tako će biti u većini slučajeva, ali nakon nekog vremena će ti se kockice u glavi posložiti. Uvidjet ćeš širu sliku i shvatiti zašto se dogodilo to što se dogodilo. 

Ono što se meni dogodilo, nije nikakva tragedija, ali u tom trenutku ja nisam mogla ništa napraviti da ispravim učinjeno. 
  
Pa što se dogodilo? 

Obavljala sam transakciju na jednoj inozemnoj stranici, koja je nešto zezala i prilikom registracije mi nije prihvatila podatke, ali je novac svejedno skinut s mog računa. Nisam dobila nikakav e-mail s potvrdom plaćanja, niti e-mail s ulaznicama koje sam kupila, a na računu se vidjelo da je novac skinut! 

I ja pošizim i počnem plakati jer sam se jednostavno osjećala nemoćnom u tom trenu. Trebalo mi je pola sata da se smirim.
Sutra ujutro sam bila bistrije glave i smirenija. 

Opet sam se išla malo baviti time. I u jednom trenutku sam shvatila: Hej, pa to si sama iskreirala, i možeš sama to ispraviti! Promjeni stav i vjeruj da će se riješiti. Duboko vjeruj u to! 

Prihvatila sam izazov i dobila motivaciju da sama sebi dokažem da sam kreator svoje stvarnosti i da mogu dobiti svoj novac natrag!

I šaljem im ja e-mail, uljudno im objašnjavam svoju situaciju i što više vrijeme odmiče to su mi mailovi srdačniji i molim za razumijevanje. 

Znam da ću jedino tako doći do rješenja.

Komunikacija se odvija dosta sporo jer oni odgovore na jedan mail dnevno. Ali, nema veze jer sam ja odlučila da je to već riješeno. Ostala sam u potpunosti optimistična što se tiče ishoda.

Vratila sam se meditaciji, čitanju inspirativnih članaka, gledanju motivacijskih videa itd.. Uglavnom, intenzivno sam radila na podizanju vibracije.

Prošlo je tjedan dana, kada su mi rekli da odem do banke i da provjerim što se dogodilo. Stanje na računu sam provjerila taj dan kada se dogodila transakcija i sutradan nekoliko puta. Uvjerila sam se da novca na računu nema.I, odem ja tako do banke i tamo mi kažu da je novac na računu i da uopće nije izvršena transakcija!

Navodno se novac skine s računa i čuva se kao nekakva rezervacija, ali ako se podaci ne dostave, novac se automatski vraća na račun.

Novac je bio na mom računu nakon 24 sata ali ja sam sve vrijeme bila na nižoj vibraciji tako da nisam ni mogla dobiti informaciju da je tu i nije mi palo na pamet da ponovo provjerim stanje na računu. 




Često će te život malo spustiti u cilju da te trgne iz mediokriteta i pokaže ti da možeš više i bolje od osrednjosti. Može te i učiniti da čak misliš si dotakao dno. 
Tada se moraš sjetiti da s dna možeš samo prema gore. I moraš osvijestiti da si vjerojatno nekim negativnim mislima iskreirao tu situaciju. Od tog trenutka počinješ stvarati novu realnost. 

Neka ti to bude odskočna daska. Igraj se i vjeruj u najbolji ishod! Napuni se pozitivom i ne daj ni trunki sumnje da te dotakne!



To je recept kako da ˝loše˝događaje sagledaš iz neke druge perspektive i vidiš kao priliku za rast.



Nadam se da je jasna poanta priče i koliko je važno sve sagledati hladne glave. Treba biti pozitivan i očekivati najbolje. 
Ponekad je dovoljno da samo prespavaš da bi ti se neke stvari posložile i iskristalizirale. Jednostavno prepustiti svemiru da učini ono što je najbolje za tebe!

...

Iz prvog dijela priče se pak vidi koliko je bitno kakve misli njegujemo i hranimo u svome umu. 

... 

Rad na sebi nikada ne prestaje i nije cilj, već proces. To je proces rasta, otkrivanja i spoznaje samog sebe. Otkrivanja svojih kočnica, uvjerenja i obrazaca ponašanja. 

Svaki dan rasteš i iz svakog događaja možeš nešto naučiti. Ako nakon svega izađeš i bez pouke, ali kao snažnija osoba, i to je velika stvar. Shvatit ćeš da si preživio još nešto za što ti se činilo da je jako strašno ili nemoguće premostiti. I tada ti i to može biti motivacija za svaki budući izazov!


Piši mi događaju li se i tebi kontrasti? Kako reagiraš na ˝loše˝ događaje? I vjeruješ li da sami kreiramo događaje u životu svojim mislima? 

Love, 🌸