Jedan sat samo za tebe

Jučer sam počela raditi petodnevni izazov s web stranice Collective evolution.
Ukratko, radi se o tome da svaki dan, jedan sat dnevno provedeš samo sa sobom. Bez interneta, glazbe i ostalih distrakcija.

Odlučila sam tijekom trajanja mog izazova malo pisati o onome za što vjerujem da bi nekome moglo biti od koristi. 

Dolje sam stavila link za svaki dan petodnevnog izazova. 

Zapisala sam si neke natuknice, isprintala radni list za svaki dan i krenula s izazovom.

Prvi dan, nakon što sam zapisala neke stvari i na glas ih pročitala, shvatila koliko je ovo snažno iskustvo. Toliko snažno da mi je čitanje mojih vlastitih riječi natjeralo suze na oči.

Ispod teksta možeš vidjeti što sam zapisala za prvi dan izazova. Neuredno je, ali neka. Vidi da je iz srca, tako da namjerno nisam htjela prepisivati. 

Nakon prvog sata izazova dobila sam inspiraciju za ovaj tekst i naškrabala ga na papir. Sigurna sam da ćeš i ti izvući nešto korisno iz ovog malog projekta za koji ti treba samo jedan sat dnevno. Jedan sat samo za tebe.

I meni se činilo da je to puno vremena, ali vjeruj mi, nije.

Kad smo kod toga... Koliko nam vremena prođe a da ga nismo ni svjesni? Za to je zaslužan naš smartphone.  Instalirala sam si aplikaciju koja prati vrijeme provedeno na mobitelu. 
I moram priznati da sam u šoku koliko vremena izgubim gledajući u ekran. Nisam ni približno bila svjesna da toliko vremena trošim na gluposti kao što je Instagram.

"Quality time" način rada - screenshot
Aplikacija ima i mogućnost uključivanja "Quality time" načina rada koji sam podesiš. Možeš odabrati koje će ti aplikacije biti dostupne u to vrijeme. Sve ostale aplikacije se gase, odnosno nećeš im moći pristupiti i obavijesti neće biti prikazivane dok je uključen odabrani način rada. Vjeruj mi, ništa nećeš propustiti. 

Mislim da je ovo dosta važno za osvijestiti.

Kad bi se isto to vrijeme iskoristilo za rad na sebi svijet bi ubrzo bio puno ljepše mjesto. 

Možda da i ti pogledaš duboko u sebe. Vidi što te to koči i muči. Posveti si svaki dan tih sat vremena. 
Prihvati izazov!

Kad osvijestiš nešto, tada možeš početi raditi na tome. Možeš uočiti odakle je to došlo. Kada je nastalo. Bilo to neko uvjerenje koje ti ne služi ili želja za promjenom.

Ponekad će ti biti malo strašno. Pitat ćeš se odakle svi ti osjećaji i suze izviru najednom.

Možda ćeš htjeti odustati u tom trenu, ali molim te, nemoj. Nemoj jer tvoje suze i svi osjećaji koji ti dolaze znače da se to rastvara. Čistiš od stvari koje te tište i ti rasteš.

Nakon ovakvog procesa, bit ćeš jača, bolja i snažnija osoba.

Ja sam uvijek proučavala metode za osobni razvoj i rješavanje kompleksa i umnih kočnica. Sakupljala bi podatke i zapisivala, ali nikada nisam ništa primjenjivala. Ako bi i krenula s nečim, ubrzo bi odustala. 

To je osobina koju sam odlučila mijenjati kod sebe. Odlučila sam raditi na sebi malo intenzivnije. Kroz taj proces ću (kada mi za to dođe inspiracija) pisati na blogu. Pisat ću u nadi da ću i tebe inspirirati da učiniš nešto samo za sebe. 

Jako je bitno raditi na sebi. Energija ljudi koji ne rade na sebi i ne vole sebe reflektira se u njihovom okruženju i ne čine samo sebi loše, nego i svima oko sebe. 


Ne možeš voljeti čisto i potpuno, ako ne voliš sebe.

Zašto?

Zato što ćeš negdje gdje ti se ukaže prilika za rast, ti vidjeti prijetnju.


I ja sam bila takva. Još uvijek jesam u nekim situacijama. Na primjer, kada nečije riječi protumačim kao napad na moju osobnost. 

I tada se opet javi onaj osjećaj manje vrijednosti koji još uvijek čuči negdje duboko u meni. 
Ali, radim intenzivno na tome da to rastvorim. I znam da ću uspjeti u tome!

Zato je rad na sebi dobrobit za cijelo čovječanstvo. Mi svojom energijom utječemo na ljude oko nas i doživljavamo stvarnost oko nas onakvom kakvi smo sami.

Nadam se da ćeš se odvažiti upustiti u ovaj izazov. Zanima me kakve su se tebi promjene dogodile.

Give it a try! 

love, Pink Bee 🐝



Linkovi za izazov po danima: