Uvijek daj sve od sebe!





Znate onaj osjećaj kad imate za obaviti neku najmanju sitnicu ali vam se ne da. Recimo da treba složiti onih par komada odjeće ili složiti hrpu papira na stolu. E da, mislim da svi znamo kako je to ponekad. Uglavnom, u ovom postu ću vam pisati kako sam ja pobijedila tu svoju "lijenost".

Ja sam osoba kojoj se nekad ne da ni kuhati. Jednostavno zato što mi se ne da, ili u tom trenu imam nešto jako poučno, inspirativno za pročitati na internetu.
Sve bi to bilo super da poslije nemam osjećaj krivnje da nisam napravila dovoljno taj dan ili da ta moja "lijenost" ne rezultira time da zadnjih pola sata prije nego moram krenuti na posao, trčim i žurim i stižem na posao u zadnjoj minuti.

Svi smo mi čuli da uvijek treba dati sve od sebe. O tome sam i čitala u knjizi Četiri sporazuma sa samim sobom autora Don Miguel Ruiz-a. Knjiga je jako poučna i svakako vam je preporučujem.

Pa, kako ovo primijeniti? Jednostavno! Taj tren kad se sjetite da vas to nešto čeka samo se ustanite i krenite to napraviti. Iz osobnog iskustva znam da 90% tog možete završiti u doslovno nekoliko minuta. A nakon toga uzmite šalicu čaja i zavalite se u naslonjač sa svojom najdražom knjigom. Bez  imalo grižnje savjesti.
Ovo se može primijeniti na bilo što u životu. Na primjer, pročitajte onaj članak zbog kojeg čuvate časopis koji samo skuplja prašinu, očistite ladicu koja je zatrpana svim i svačim, operite one dvije šalice u sudoperu! Ovo se možda čini malim potezom ali daje takav osjećaj zadovoljstva.
Probajte! I što će se dogoditi? Uvijek ćete najbolje iskoristiti sadašnji trenutak, misli vam neće biti na onome što morate napraviti jer će to već biti riješeno, a vi ćete se sa zadovoljstvom moći prepustiti onome u čemu uživate i to bez osjećaja krivnje. Možda  je najvažnije to što ćete tako izbjeći samokritiziranje.
Zašto trošiti sadašnji trenutak na prazno razmišljanje ili priču o nečemu što bi trebalo napraviti kad možete to napraviti sada. Bolje ćete koristiti svoje vrijeme i zasigurno se osjećati korisnije i poletnije. A svi oni slatki trenutci kada uživate u stvarima koje volite neće biti zagađeni razmišljanjem o tome što imate za obaviti.
Meni je ova metoda jako pomogla da se pomaknem s mjesta i da ne odgađam stvari. Dok mi nije ušlo u glavu i naviku da se to podsjetim, zapisala sam si ove riječi na ljepljivi papirić pokraj računala. Kao rezultat ove metode dobila sam osjećaj više vrijednosti i mirnije misli jer ne moram razmišljati o već riješenim stvarima.
Zato idući put umjesto da opet odgodite napisati onaj mail koji vas čeka, uhvatite se posla i riješite to. Skinite jednu po jednu obavezu sa svoje To do liste!

Probajte ovu metodu bar jedan dan i javite mi kako je djelovalo! 

love, 🌸