Kako sam zavoljela kišu..


Gledam ružičasto nebo nad Zagrebom. Sumrak je ali se po boji neba vidi da se počelo razvedravati. Znači sutra bi moglo biti sunčano.
Ali, vratimo se na danas. Danas je padala kiša, i svi su bili nervozni, kaos u prometu, kišobrani itd. Ako živite u Zagrebu znate kako je to, a nije ništa drugačije ni u drugim gradovima kad pada kiša.
I gle sad ovo. Jedna cura ispod crvenog kišobrana šeće prema poslu i boli je briga što pada kiša. Štoviše, ona se smiješi i sretna je. Vjerojatno poneki prolaznik pomisli: ˝Ovoj nisu sve na broju˝.
E pa ta cura sam ja. Ista ona ja koja je nekada prezirala kišu i psovala kada bi shvatila da vani pada kiša a ona mora negdje ići. Istina je da nikada nisam voljela kišu, a dok sam živjela na moru uz kišu sam redovito dobivala i glavobolje. Kad sam se preselila u Zagreb kišu i dalje nisam voljela. Ipak mi je malo manje smetao južni vjetar od kojeg u Zagrebu nikada nisam dobila glavobolju. 

Nego da se vratimo na poantu ovog posta. Sada, kad pada kiša više ne dopuštam da mi to utječe na raspoloženje. Zašto bi bila mrzovoljna? Najlakše je ići kroz dan i tražiti razloge zašto smo mrzovoljni ili nezadovoljni. Najlakše je prebaciti ˝krivnju˝ na nekog ili nešto, jer naravno da mi sami nismo uzrok našoj mrzovolji. E pa ovo će vas možda zaboljeti, zapravo ne vas već vaš ego, ali reći ću vam nešto. Nešto jako bitno. Nikada vaša sreća ne ovisi o drugim ljudima, stvarima ili okolnostima oko vas. Dakle, kiša nije kriva što vam je dan loš. Kad ovo shvatite bit ćete oslobođeni. Pitate se kako? Sada ću vam objasniti u što kraćim crtama.
Prva stvar koja je činjenica je to da kiša mora padati. I kada pada, padat će bez obzira na to ljutili se vi ili ne. Dakle, možete prihvatiti činjenicu da danas kiši. Ili nastaviti sami sebi kvariti raspoloženje i cijeli dan gunđati o tome kako pada kiša. Druga činjenična stvar je to da je to što pada, na kraju krajeva samo voda. Hoćete se ljutiti zato što ste poprskani s malo vode? Izvolite. Ja neću. 
Mislim da su ovo dvije smiješno jednostavne stvari ali istovremeno toliko moćne. U stanju su zauvijek promijeniti vaš pogled na kišne dane.
Ja prva nisam voljela ni kišu ni snijeg, ali kad promijenite svoj pogled na to mijenja se i doživljaj istog. Tako je sa svim u životu. Uvijek je do nas i do našeg pogleda na okolnosti. Kada uspijete o samo jednoj stvari promijeniti svoj stav ili pogled na nju, uvidjet ćete da je to velika i važna istina. 

Zašto je ovo dobro? Čak izvrsno! Zato što sada znate da vi upravljate sa svojim osjećajima i raspoloženjem. Ako ćete kao ja uživati gackajući po kiši, osluškivati divne zvukove dok pada kiša i uživati u mirisu proljeća biti će vam ljepše. Okrenite fokus na lijepe stvari u vezi kiše. 


Da nema kiše ne bi bilo ni života. Nikada ne bi vidjeli dugu.

love,  🌸